Tutaj możesz przeczytać
o miejscach,
w których byliśmy

Poniższe wpisy to owoce naszych podróży po Zjednoczonym Królestwie.

Poznaj ciekawe miejsca w Anglii!

21 śluz w Hatton Locks
Pieszo i na rowerach po Brytanii

Kiedy sprzęt biwakowy zimą „odpoczywa” bezpiecznie w garażu, warto pomyśleć, gdzie wybrać się na spacer. Szczególnie, kiedy w perspektywie mamy słoneczny dzień.  Tym razem odwiedziliśmy …

Ilam, czyli szwajcarska wioska w Peak District

Wędrując po Peak District dotarliśmy do uroczej wioski Ilam, leżącej nad brzegiem Manifold River. Trafiliśmy tam trochę przypadkowo, zbaczając z obranej wcześniej trasy. Czasami jednak …

U bram Peak District
Pieszo i na rowerach po Brytanii

Tym razem wybraliśmy średniej wielkości pole Higher kinderfields Farm w Higher Sutton (Cheshire), mieści się ono u bram Peak District. Przyznać trzeba, że właściciele są …

ciekawe miejsca w Anglii

Przyjechaliśmy tutaj przypadkiem. Na kilka tygodni. Niedawno minęło dziesięć lat. Przez ten czas odwiedziliśmy wiele pięknych miejsc na Wyspach. Ten Blog, jak i cała strona, jest owocem Covid-19 i przymusowej samoizolacji, trwającej w naszym przypadku dwa miesiące. Mamy nadzieję, że ktoś z tego skorzysta.

Agata, Natalia i Jarek

Przyjedź na kemping bez zbędnych bagaży

Od ponad 10 lat podróżujemy z namiotem po Wyspach Brytyjskich. Pierwszy wyjazd – Walia, namiot trzyosobowy i trochę sprzętu. Deszcz i wichura zmiotły go już drugiej nocy… Kupiliśmy “czwórkę” i nabyliśmy więcej niezbędnych rzeczy. I dzięki temu zjechaliśmy w następnych latach pół kraju. Później nabyliśmy sześcioosobowego giganta, w którym spokojnie pomieści się nawet osiem osób. No i jeszcze trochę map, książek i więcej sprzętu… Zawsze coś jest potrzebne.

Dziś wszystko to mamy w garażu gotowe do użycia. I jeśli chciałbyś zobaczyć najpiękniejsze zakątki Anglii, Walii czy Szkocji, możesz z tego skorzystać. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz. Ustalimy szczegóły. Chętnie doradzimy, gdzie pojechać i co zobaczyć. Później spakuj plecak i przylatuj. Wszystko, czego potrzebujesz, odbierzesz na miejscu. Preferujemy lotniska Luton, Stansted, Gatwick i Heathrow. Za wypożyczenie sprzętu pobieramy kaucję w wysokości £100. Zobacz ciekawe miejsca w Anglii! Zapraszamy.

Stoły, krzesła i palenisko

Tego nie musisz zabierać ze sobą z Polski. Wypożyczymy też materace, śpiwory, poduszki, koce... i palenisko.

Od patelni po kieliszki

Sztućce, garnki, kubki, talerze, kuchenka, deska do krojenia i wiele innych potrzebnych przyborów czeka na Ciebie!

Płacisz tylko za namiot

Za namiot - na 7 dni - dla dwóch osób cena wynosi £59, dla czterech £69, a dla sześciu £79. Kaucja £100.

A może na ryby?

Mamy trzy wędki z pełnym osprzętem gotowe do wykorzystania. Chętnie pomożemy wykupić stosowną licencję.

Coś do czytania

Dostaniesz przewodniki, mapy niezbędne do pieszych wędrówek i książki do poczytania podczas deszczowych dni.

Namiot dwuosobowy

+48 539 623 447 (Polska)

+44 7915 675 957 (UK)

promocja

Profesjonalna korekta i edycja tekstów